Eduyos 1:6-7

משנה ו אמר רבי יהודה אם כן למה מזכירין דברי היחיד בין המרובין לבטלה שאם יאמר האדם כך אני מקובל יאמר לו כדברי איש פלוני שמעת

ר' עובדיה מברטנורא

למה מזכירין דברי היחיד בין המרובין כדי לבטלן. יחיד שלא עשה שום ב"ד כדבריו והן דחויים ובטלין, למה מזכירין אותן כלל. ומשני, שאם יאמר אדם כך אני מקובל ויתמה כשרואה שאין עושין כקבלתו, יאמרו לו כדברי איש פלוני שמעת ונדחו דבריו

--------------------------------------- משנה ז בית שמאי אומרים רובע עצמות מן העצמים בין משנים בין משלשה ובית הלל אומרים רובע עצמות מן הגויה מרוב הבנין או מרוב המנין שמאי אומר אפילו מעצם אחד

ר' עובדיה מברטנורא

רובע עצמות רובע קב של עצמות המת מטמאים באוהל. ופחות אין מטמאין אלא במגע ובמשא אבל לא באהל. וסברי בית שמאי דרובע קב מטמאים ואפילו הן ממתים הרבה

ובית הלל אומרים רובע עצמות מן הגויה כלומר, מגוף אחד של מת אחד, ולא ממתים הרבה. ואפילו של מת אחד אין מטמאין עד שיהיה ברובע הקב רוב בנין דהיינו רוב גודל הגוף, או רוב מנין עצמותיו של אדם, ויהיו קכ"ה עצמות, שמנין עצמותיו של אדם רמ"ח

אפילו מעצם אחד אם עצם אחד של מת ממלא רובע קב, מטמא באוהל. והלכה כבית הלל